Sunday, February 17, 2013

A Month

assalamualaikum readers :)

it's been a month since blog ni dah jarang update LOL.kejayaan ke apa tu?haha biarkan.tak tau la apasal aku malas sangat2 nak update blog sekarang.padahal banyak je isu dan cerita yang boleh dihikayatkan,entah.life naik turun je sekarang,dah macam roller coaster *eh* haha.


patut ke aku kata orang yang statik ceria je life dia ni zombi?*dengki* haha

so many things happened in this two months.peuw baru dua bulan ak rasa dh mcm banyak sangat drama dah dalam hidup aku,haha.tapi no matter what,aku still ada Dia.Dia yang Maha Agung,Allah :) and to that,aku tak takut dengan apa yang datang,kenapa?


so aku rasa paling epic pun sepanjang dua bulan ni satu benda je..which is now i'm single.SINGLE.SINGLE.SINGLE LA HOII!k over kat situ,haha.hmm,never thought that aku yang mintak break dengan dia.yelaa,dulu dekat sekolah,cincin aku hilang aku nangis,dia tak angkat phone aku nangis,gedik kan?huhu.tapi Allah sayang aku lagi,that's why Dia pinjamkan aku kekuatan untuk end up semua ni.sayang memang la sayang weh,tapi kalau on the worng path yang lead to hell,tu aku sayang dia la tu?hell-no!astaghfirullah,these 9 months memang dah menyimpang banyak sangat,happy memang happy,sampai Allah kadang2 letak tepi :( sedih memang la sedih,tapi aku syukur Allah masih sayang kami,tak biar kami hanyut terus.:') sekarang ni,kalau ada jodoh aku dengan dia,ada la,kalau tak,aku doakan masing2 jumpa yang lebih baik,ameen.:)

so,I guess this is a good kick start to be a better lady.in sha Allah.:)

take care everyone,salam.


No comments:

Post a Comment