Thursday, January 17, 2013

Take Care Ana :)

assalamualaikum peeps!:)

lama aku tak update blog kan,haha.so hari ni,jsut a short post,special to one of my friend that will depart to Rhoda Island,Boston next week tapi blah dr Taiping yang aman permai ni malam ni.I'm trying not to create a sad post sebab dh ramai update blog utk dia so aku takut kalau dia baca aku sedih2 update ni meroyan pulak dia,haha 


ana najia.si cantik manis yang ada aura dia yang tersendiri.aku kenal dia tahun 2010,masa aku form 3.kenal kat facebook je pun,haha.entah macam mana aku mula rapat dengan dia.weh ana,aku kenal hang dari zaman hang dengan huzaifah-hureen fatini apa smua kot,haha.then first time jumpa,i was like maigadd she was damn beautiful,haha.ana jenis sangat kisah pasal kawan2 dia,kalau makan dalam pun senyap tak bercakap,watlek watpeace ja,tapi kalau dah meletup,haa ambik,haha.ayat dia boleh buat korang berkurung bawah katil taknak jumpa warga dunia yang lain dah,haha.dia ni hati kental jugak orangnya..pandain*bukan bodek* ! haha ni fakta.ana selalu jadi orang tengah kalau kawan2 dia bertekak,sampai dgn dia2 sekali boleh naik gila,haha.tapi tu la,rezeki dia dapat pergi Boston 6 bulan,leaving her family and us,her friends :) sedih memang la sedih,tipu la tak sedih kan,haha.tapi in sha Allah,ada rezeki kita jumpa lagi,kan Ana?so yeah babe,take care that,ingat,hang tu orang Melayu,orang islam,jangan buat pala naa,tuju nuklear kat Rhoda Island tu tau la,haha.

#babe,forgive me for all my mistakes.aku hilang hang setahun sebab silap bodoh aku,and frankly speak aku taknak kita jadi mcm dulu balik :) aku sayang hang ana,mohon jangan dilupa kawan hg yg gedik kuasa 72 ni.hikhik ^^v farewell buddy,ada rezeki in sha Allah bulan 7 ni jumpa lagi kay :*

No comments:

Post a Comment