Sunday, February 17, 2013

:)

assalamualaikum readers!:)

semalam keluar hangout dengan adik tersayang si Meor habib Siddiq,haha.act lepak dengan Elextrance Family tapi seronok tak seronok aku semalam,ramai tak ada semalam.Cham,Cami,Nami,Azri,Afif,Syaima tak ada semalam.urgh ke rmai lagi tah,tak ingat.yang aku ingat,memang bebai berapi semalam.sian Bibi jadi mangsa aku,haha.time nak turun McD *bagi sejuk hati* jumpa Yana dengan Liaa yay!tapi jumpa kejap je la sebab dia na cari kerja katanyew,haha.then lepak McD ada si Aidil senget tuh dengan kawan dia dua orang.kawan dia blah mai pulak Kuhai,Acab dengan adik Kuhai yang kalau tengok lagi macam abang si Kuhai tu ada la HAHA.setelah pishangg dan gelak gelak,then pergi PELITA pulak sebab aku dah lapar gila,haha.mamak tu buat lawak apa taktau,adik Kuhai buat usha pelik LOL.dekat sini tunggu Izwan datang,tau je la budak Elextrance semua masuk air,ada si Kuhai dengan Aidil tu pun aku dah mengilai2 macam apa dah,haha.then teng terengg,Izwan mai dah macam hantu air dah kuyup segala,siap boleh perah lagi baju dengan seluar dia XD

then naik karok.karok penuh hoii~ Apit Berjasa tolong book bilik.oops btw time ni Yana dengan Liaa dah join the club,aku baru tau rupanya jangan kasi Yana dengan Izwan ni berjumpa sat lagi gaduh2 manja gittuu wahahahaha.then pishangg kat McD untuk beberapa jam lagi,ratah kentang dan cotcetcotcet sampai pukul 6 baru naik karok balik.otw naik karok tu turun bawah balik sebab Shera call.Adi belanja McShake wuuwuu terharu woi,haha.then tak sempat karok pun turun balik sebab abah dah sound,heheh.lepak-ing dengan yana dan izwan depan tutti fruitti.haa bagus laa,sorang bahan pendek sorang bahan gemok,molek bohh!then bertembung dengan Nani Giloss,dia kata mata dia bengkak asyik nampak aku,kfoinee Nani kfoinee.sesi bergaduh dengan Nani selesai jam 6.30..aku blah tinggai Yana hihik sowie babe :*


No comments:

Post a Comment