Wednesday, January 9, 2013

Date with Nusrah :D

assalamualaikum peeps!:)

hari ni teman cik nusrah beli barang nak masuk UTP :') sat ja dh besar kawan aku,huhu.riuh rendah beli barang macam apa dah,haha.then dkt mcd terserempak dgn si diana bahrin dengan amirah hanani.hohahoha dekat situ mmg aku sewa pun mcd tu kan kan,ahaha.then datang dr langit gamaknya si farzana,mai2 punch aku,heh ingat aku punching bag ke apa tah,tak berubah dr dulu smpai skrg kerja nak tibai aku LOL.lepas tu diorg blah pergi tesco,lalu aku dan dia bercengkerama #Eh :P then bertembung dgn si harris ex tuisyen efektif.dia dh angkat telunjuk mcm kenal aku,lps tu turunkn balik then geleng mcm tade pape.padahal aku pun ingat2 lupa dh dia,so aku main seru je nama dia,tgk betul la tu dia!haha yay reunion katakoo~ XD then masa makan2 tu sampai la si shafik godikss,then rejoin dengan geng diana,cukup 8 org menggila memekak kt situ LOL.pukul 1 mcm tu jalan kaki balikk rumah dgn nusrah,eheh.kemain tah dengan ibu seronok si nusrah dapat UTP ngalahkan anak dgn cucu kandung je LOL


so dear my tall girlfriend,just take care of yourself okay?i will miss u like seriously bie :') remember pesanan khidmat penaja aku siang tadi okay xoxo !

No comments:

Post a Comment