Wednesday, January 2, 2013

Abah I Love You :*

assalamualaikum peeps!:)

page 2 of 365,haha

alhamdulillah Allah perkenankan doa aku agar dipermudahkan urusan :).okay,last week purse aku hilang kat cinema.boleh tahan dramatik la cara dia hilang,biar aku dengan orang tertentu je yang tau,huhu.dh la dalam tu ada lencana jambori,slip upu,sli matrik,memory card yang ada gambar aku dengan dia,wuuwuu menangis no song aku,sobbs T.T seminggu jugak la aku telan sorang sorang tragedi ni,sebab takut kalau ibu tau mati aku kena telan dengan dia pulak haa~ ibu mengamuk dahsyat weh,ayat dia kalau tengah emo boleh buat aku rasa macam menyesal lahir ke dunia pun ada,serious talk uu~so pagi tadi kuatkan hati cerita dekat abah.menitik jugak la time certa tu,heh spektra sangat aku.tapi abah tak marah un,yay!senang je dengan abah:buat report,buat ic baru,buat kad atm baru,siap lepak kfc lagi,muehehhee i lapchuuu abah :* fuhh lega masalah dah settle,tinggal nak tunggu ibu balik je ni nak tengok reaction dia macam mana,sebab abah nak tolong settlekan semua,huhu.abah,abah memang my knight in shining armor,muahh sikit abah :*


No comments:

Post a Comment