Friday, January 4, 2013

Vlog :)

assalamualaikum readers!:D

yeah,i'm still here.it's already 4 jan 2013,dayumm why la time flies very fast?why don't just rehat sebentar bersama kit kat?k enough merapu.so now i'm kinda' being lunatic tonight,gelak sorang sorang depan laptop.kau ado?

*bunyi kapal terbang lalu*

so tonight i'm waiting for haffiz's call.mamat kfc sorang tu tak reti penat ke hape?haha sayang dia :* but sorry sayang,cuci maa tengok dua jejaka hot sat.alahh sokay,me love you for evah!:D

and again *kapal terbang lalu*

okay cut the crap.ni nak tanya,kenal tak this guy?



and...this?



"gila kau tak kenal Mat Luthfi dengan Anwar Hadi!?nanti kena carut kat twitter,katakooo~" *Triple A* :P

so,this two hot guys on youtube really makes me melt like a chocolate on a sunny day,wahahahah.for me,THESE are the REAL famous people.well,come on,handsome,kacak,ada pegangan agama,what else do girls want from a guy?*aku setia,tetiba* HAHA

so let me introduce you to Mat Luthfi first,okay?haha berdasarkan siasatan pihak CSI *wah gittuu~* haha,dia dulu study dekat SBPI Kubang Pasu,and pursuing architecture in University of Curtin,Perth.video dia memang loklaq,gentle tak tipu okay.boleh mengilai malam2 kalau marathon video dia,haha.kenapa aku suka video dia?sebab video dia,hands down memang kelakar,hahahaa!tapi bukan kelakar kosong,kelakar ada mesej :).you'll get something by watching his videos.sometimes mulut dia memang pedas,tapi pedas lagi Azwan Ali la aku rasa,ahaha.

next is Anwar Hadi,eheh.he's my new obsession.ex Kolej Sultan Abdul Hamid,sambung belajar dekat Macquarie UNiversity,Sydeney.before this aku tak layan vids dia sebab ada schoolmate aku cakap video dia is such a boredom.tapi bila aku bukak video dia,k aku rasa nak cincang 18 siapa yang durjana sangat bawak khabar palsu tuh *huyoo marahnya aku* wahahaha.it's not that bored,video dia semua ada mesej.maybe siapa yang tak berapa nak okey BI dia maybe la akan cakap dia ni poyo sebab most of his vids is totally in english but for me,coolio bhai!

so why do I love to watch over and over again their videos?

#english diorang is damn awesome okay!tahap Band 6 MUET kau,haha.i mean,skrg susah nak jumpa Malay yang boleh cakap english berabuk.flawless,fluent,dayumm it's soo great that I'm becoming addicted to their vids!

#dua2 loghat utagha pekat,wahahaha.memang ckp BI berabuk,tapi seali keluar loghat utagha diaa,tudiaa aih rasa nak mengaku sedara aku,haha.kira bagus la diorang ni tak sampai tahap cakap BM bersulam slang omputih,bak kata peribahasa melayu "ular menyusur akar takkan hilang bisanya"~

#sebab diorang handsome!now the typical girlish inside me talks,haha.kiranya diorang ni the handsome with the brain.bukan macam certain2 yang memang dah handsome tapi dalam kepala hotak dia tau nak enjoy,nak flirt,ramai awek dan chikaro puja puji pooja,dress up mahal,gadget penuh satu badan tapi bila dalam kelas menganga tak faham.like seriously poyo k poyo,heh.

#sebab diorang budak pandai kut?haha.i mean,they prove to the world that the whiz also can enjoy their life in their own style.they erased the bad image a-nerd-with-a-specs-and-thick-books-antisocial yada yada.Mat Luthfi architecture,Anwar Hadi TESL,haa amik kau,haha.course boleh tahan apa,but still boleh entertain the viewers.in fact,tu cara diorg release tension.haa,okey apa drpd release tension dengan overnight dekat club,kan?:)

so dua dua kedah ey?alang2 dah kedah tu meh aku introduce lagi sorang : Iman Syippo.



dia baru form 4,okay FORM 4.tapi dia ni pun skru longgar kat mana aku tak tau sampai boleh muncul dengan videos yang memang boleh berair mata gelak kalau tengok,haha.budak Sg Petani nih.dah dapat a few awards,yang paling aku ingat yang Digi Awards tu,haha.aku salute dia ni,sebab apa?sebab video dia is not that merapu,ada isi dia,and he's just 16 wey!tapi idea dia outstanding,hahah.aku dulu mati2 ingat dia dah uni,siap ada kawan aku cakap kawan kakak dia kata iman ni uitm la o.O masa bila entah kan iman?hahaha!

so,semenjak aku menjadi seorang penternak lemak dan penanam anggur yang sukses ni,marathon video diorang ni dah macam rutin harian dah.yang peliknya tak bosan pulak tu,maybe sebab alang2 tengok tu,cuci mata sekali kut?sambil diving drinking water la katakan,hahaha!

so dah nak 1.30 dh,tunggu si dia call ni muehehe.good night pals,and err,good night mat luthfi,anwar hadi,iman syippo.you're guys are awesome!:D







No comments:

Post a Comment