Thursday, September 6, 2012

Horror

assalamualaikum readers!:)

oh well,live from ipoh lepas sebulan lebih tak update,tau2 aku stuck in my own world padahal trial baki 4 subject lagi,hellyeah -,-.jadi,APA KHABAR SEMUA?*lambai2 tangan*.me macam biasa sentiasa count down bila nak balik rumah lagi.yelaa,ipoh best time outing je pun,heh.hari2 lain betul kadang2 rasa menyesal pun ada masuk hostel,LOL

dua minggu sudah berlalu.rupa2nya dah 8 subjek dah aku settle?eheh,macam tak percaya pulak la kan.minggu first which is Bm,BI,SEJ,alhamdulillah syukur semua berjalan dengan lancar,except utk paper 1 arab tu memang,heh..tak dapek den nak nolong dah!yang lagi 3 ni,hee ok la,idea mencurah2 time essay,literature tak baca pun slamat la tak kantoi trus boleh la lagi nak menggoreng.

minggu ni...minggu sakit jiwa aku : ARAB paper 2,quran sunnah,MATH,ADD MATH,physics.nampak yang berwarna tuh?haa,yang tu laa memang terserlah kejahanamannya,grr.memang hands down tak boleh nak cakap apa dah.any help?:(.surprisingly,physics aku ada potensi untuk dapat A,HAHA!syukur jugak la minggu ni dah habis.minggu depan favourite aku: Bio,Chemistry,Syariah,ICT :D.skema?ah lantak,demi kejayaan aku apa salahnya kan?*tangan di dada,mata ke atas*

so that's all utk kali ni.actually aku memang nak lari sekejap drpd buku2 yang merciless kejar aku,sobbs.goodluck untuk semua calon trial SPM yang awesome2 belaka.:P.perak habis trial minggu depan.selangor hadoo?tade kenn,lalala~XD

i'll be back on next friday,beware.

No comments:

Post a Comment