Friday, August 17, 2012

Di Ambang Syawal

assalamualaikum readers!:)

okey hari ni sudah 28 ramadhan.k sedih puasa dh nak habis,ye la mana nak tau kut tahun ni puasa terakhir kan?rasa tak perfect la ramadhan aku kali ni.hmm moga dipanjangkan usia so aku boleh dapat ramadhan yg lagi awesome dr tahun ni.btw,petang ni dah nak gerak balik kampung,hoho1aku dah mula membayangkan bapak2 sdare aku sibuk buat dodol buat lemang itu ini.kami ladies hanya goyang kaki,eheh awesome kn?mmg family belah abah mcm tu,ak sdiri un ta faham,haha.and oyeah,babies makin ramai tu,so nampaknya aku akan jadi babysitter terulung,huhuh.


dengan ini,aku,PUTERI NURAAINA BALQIS MOHD ASRI ingin menyusun jari tangan dan kaki serta menyisir bulu kening,nak mintak maaf kepada semua kalau la aku ada terbuat korang terguris hati,well saya kan nakal,LOL.raya kali ni harap2 semua lagi ceria lagi bahagia.jangan melantak banyak sangat ok ok,nanti buncti tatau haa.and haa fivers!ingat woi kita trial lepas raya,budak SBP ngan MRSM boleh la nak sakan raya,haha.eid mubarak peeps!

by the way,open house aku nanti later ak roger2 :D

No comments:

Post a Comment