Sunday, September 16, 2012

She's Gone :')

assalamualaikum readers!:')

benarlah janji Allah,setiap yang hidup pasti akan merasai mati,dan daripadaNya kita datang,kepadanya kita dikembalikan.

jumaat hari tu ak dh kehilangan someone yg mmg sgt ak syg,dan dia dah kembali kepada Penciptanya.tokcik,aina rindu tokcik...she's my grandpa's sister,and believe me,I'm even much closer with her than my own grandma.even pangkat nenek sdare je kan.anak2 dia,cucu2 dia,smua tau ak mmg rapat dgn tokcik.tiap kali jumpa je,mesti aku jadi manja sangaatt.kalau tak,tade la kut ayah kemi tambah intro abah aku kata aku ni termanja dgn tokcik kan?:')

dia meninggal pukul 3.42 kalau tak silap aku.masa tu aku tgh having fun dgn tyra,him,and his mates dkt parade.everything goes well for me by that time.well,on date kn?ada ke yg on date gundah gulana?ke ada je?haha.tiket aku pukul 4.30,so pukul 6 baru sampai taiping.sampai2,call ibu dgn abah dua2 engaged,so aku call nenek aku ckp aku naik teksi balik rumah.and rumah kosong time tu.bila tanya Tah..semua pergi rumah tokcik..dia dah takde.terduduk aku dpn pintu tu.tak peduli dh bru smpai ke apa ke,ak call abah suruh ambik.masa ni,perasaan yang paling kuat dalam diri aku..aku ralat.

look,aku dah lama gilaa tak jumpa dia,even time raya.well,time dy dtg rumah ak tu ak still kt lenggong.then taktau la kenapa tak tergerak hati ni nak pergi rumah dia,maybe sbb sdare mara ak smua mood raya dh habis kut?hmm.jumpa dia ada 5 minit sblum nk balik skola.mmg takat duduk peluk cium dia kejap..then balik.:'(.aku mmg dh ckp kat abah sehari sblum dia mninggal aku nak jumpa dia..tp Allah dh tetapkan dia mninggal hari jumaat kn?

she's pretty.time aku sampai2 petang jumaat tu,aku tgk jenazah dy..muka bersih je,mcm senyum pun ada jugak.aku seronok tgk bonding family dia.masa mandikan and kafankan dia,anak cucu dia pun take part skali.syg btul diorg kt tokcik..air mata tu non stop..yela,kalau ak yg takat pangkat cucu sdare ni pun mnangis mcm apa je,ni kan diorg kn?lepas kafankan tu..ak rasa dy super cantik.muka dia mcm bersinar.ibu crita time nk kebumikn,liang lahad dia cantik je,mcm kena tarah y'know.nk turunkn jenazah pun dua org je.khusnul khotimah insyaallah.meninggal hari jumaat,moga2 jadi ahli syurga :'D

aku rindu dia.aku rindu senyuman dia yang penuh kasih sayang.aku rindu nak peluk dia,dan dia akan balas dgn ciuman dkt dahi aku.tp smalam ak pulak yg cium dahi dia.first and last.aku rindu dia weh,tak tipu.aku tak pernah bagi hadiah kat dia,skrg ak akn bg pahala fatihah sebanyak yg mampu,insyallah.ak tade pun gambar dgn dia *sigh*.tape,dlm hati ak dia tetap ada :')


rehatlaa tokcik drpd sakit dan sengsara.moga bahagia di sana,moga menjadi ahli syurga.tunggu aina pulak datang sana ye?:')



No comments:

Post a Comment