Sunday, May 6, 2012

Thanatophobia

assalamualaikum readers!:)


dalam dunia ni,perkara yg paling ak takut:hilang sesorang yg bermakna dlm hidup ak.tak kisah la family ke kwn2 ke,i just..no!tak nak hilang sorg pun buat masa ni,even though dh ramai yg pergi,and ramai jugak yang datang.maybe sbb ak budak hostel kut(poyo).so,if there's a people who are so meaningful in my life,yet he/she is in distressed,rasa macam,"ya Allah let me bear all those misery,not them".dah tu,berapa kerat sangat la manusia yang boleh betul2 jadi kawan aku pun.i really do appreciate all of you.now,ak dh cukup kuat untuk senyum balik,but i just couldn't imagine if while i'm staying here,and nanti ad yg leaving me forever...believe me.i will fall on my knees,and i don't know whether i can stand still again.i do love all of you,please don't go from my life.:')

buddies,how i wish i could tell all of you how much i love you.

No comments:

Post a Comment