Sunday, May 6, 2012

Tak Plastik

assalamualaikum readers!:)


seriously,saya gemuk dan pendek.tinggi just 1.55 m and weight 53 kg,ok katik sangatt,haha.i don't wear make ups when I'm going out.dress up pun ala kadar je selalu.aku tak reti belit shawl style hana tajima ke apa ke,selalu sarung arini je,tak pun lilit shawl simpleton habis.and aku memang mulut kepoh,laugh out loud sesuka hati ta kisah lepak dgn lelaki ke perempuan.i'm a pure chatterbox,talk and talk non stop,except for tidur,solat and mood solitude aku datang.but in school i'm a timid and sakai.so kawan aku kat sekolah ni yg betul2 boleh digelar kawan tu maybe la cukup kira dgn jari tangan and kaki.sikit.because bukan semua boleh terima life style aku.easily shed a tear,easily explode my tantrums:conclusion,i'm an emotional person.oh!aku melatah jugak,haha.

sounds macam,"err,teruknya la put ni",kan?

HAHA,sometimes pun ak terfikir,macam mana la ak boleh ad true friends,yg sudi terima ak yg senget ni,and sanggup jd part of my life?but tu la,ak syukur sangat sebab ada jugak yang sudi ad dgn ak time susah or senang,yg sudi meroyan gelak ketawa dgn ak,yg sudi layan ak yg mengada nieh,thanks buddies!rasa nak je list down one by one kwn2 baik ak.but nanti mau la diorg semua kembang semangkuk,so better ak pendam je niat murni aku tuh.

and peeps,serius aku syukur sebab ad korg semua.korg dh buat ak sedar yang..cukup laa jd diri sendiri.but don't worry,mana2 kelemahan ak,ak akn cuba overcome.and thanks again sebab setia jadi sebahagian dr aku sampai ke hari ni.:)

thank Allah for creating me,and them.

No comments:

Post a Comment