Monday, August 6, 2012

Stuck In Memories

assalamualaikum readers!:)

well,nak balik sekolah baru update blog pulak,awesome perangai aku,haha.and yeah,kadangkadang kan,aku rasa macam bagus jugak tak stay sini,kadang2 je la,tak slalu,haha.sebab stay sini kadang2 macam,mm..menyesakkan?stuck in the memories,that's the phrase.



aku memang sentimental,bukan sakit mental.sebab aku mmg tak la nak buang semua kenangan yang aku ada,termasuk la yg style pahit hempedu trokk punya,haih.and aku jugak jenis yg sgt loyal tak kisah dalam friendship ke,relationship ke,warship ke kalau ada kan.sebab tu agaknya bila aku kena dump,memang down yg teramat.susah sgt nk bangun balik.wallow in self-pity,ada ke yang suka?tak kan?sebab benda tu sangat pathetic.masa tu,memang kau tengok dunia ni hitam-putih-kelabu je,suram.padahal dunia ni indah,penuh warna,penuh erti.pessimist all and all.

aku tak mintak disanjung dipuja puji bagai,no.aku just mintak,hargai aku seadanya,that's it.jangan layan aku macam bola,bila kau perlukan aku,kau datang dkt aku,bila taknak?bamm!campak aku ke tepi.hati aku rapuh,bukan hati batu.aku tak dapat nak agak berapa kali aku menangis everytim moments tu datang.dari zaman myspace ke zaman roller ke zaman ber'geng' semua tu bila datang dekat aku,kadang2 boleh kena klaustrofobia dibuatnya.lemas.i need my own space.tapi kadang2 kesempatan tu kejam,taknak datang kat aku :(.

kadang2 aku kesian kat diri aku sendiri sebab tak boleh nak move on.orang lain boleh,kenapa aku tak?tu la soalan yang sampai sekarang tak pernah dapat markah penuh bila jawab.but still,aku bersyukur ada lagi yang nak sayang aku,hargai aku,jadi crying shoulder aku,teman menggila aku semua,thanks a lot.sebab aku rasa tanpa diorang ni,aku boleh mati :')


No comments:

Post a Comment