Saturday, August 11, 2012

Pacifying Myself

assalamualaikum readers!:)
well,live dr ipoh utk hari nie,eheh.patutnya petang ni ada ujian add math tap nampak gayanya sekali lagi aku kalah dgn godaan twitter,haiyee.><.btw,minggu depan balik raya,oyeah oyeah!meski pun khamis baru dpt balik kn,err geram dgn sekolah aku.tapi tak mengapalah,janji sampai rumah dan boleh buat cornflakes,hewhew ^^
sejujurnya aku rindu dia.yeah,sangat.nama aja duduk satu zon satu daerah,tapi nak jumpa punya la susah macam aku duk namibia dia duk madagascar kan -_____-'.tapi,haih.nak jumpa bukan selalu kan?so bila tak dapat jumpa sbb keadaan tak mengizinkan..aku sedih.terkilan.ralat.frust.and it's not his fault by the way.mungkin again,takde rezeki.tu la put,lain kali jangan eksaited sangat kalau dah plan pape tu.kan dah frust?tapi ntah la.aku macam sedih sangat tak dapat jumpa dia.tu la,kenapa awak stay jauh sangat huh?:'(.aku betul betul rindu nak gaduh depan depan macam kat TS dulu,rindu nak tengok dia depan2.



memang aku tak pernah terfikir yang dia akan curi hati aku jauh sampai 350 km macam ni ha.tak pernah termimpi yang dia yang akan buat aku macam ni.ye,aku sayang dia.dah diam,ak tahu aku jiwang,LOL.awak,saya cuma nak awak tau yang apa pun yang jadi,saya tetap sayang awak sorang,FULLSTOP.

#awak,jangan la down k.awak sedih,saya lagi la double sedih :')

No comments:

Post a Comment