Sunday, July 22, 2012

Scattered

assalamualaikum readers!:)

act nak call capital H,tai dia busy la pulak,lahai la,haha.tapetape,lepas habes update ni nak call me maybe dgn dia,ehee!^^

Aku rindu masa the girls dengan the boys picnic and hangout sama-2 for the first time. Tak ada masalah langsung. Semua saling nak jaga hati masing-2. Hg keluar, aku keluar. Hg gelak, aku gelak. Hg nangis, aku pujuk. Haa mcm tu la konsep kita DULU. Hahaha ala-2 movie Glee sangat :')

yeah,need to admit it.time passed.people change.reality bites,hard sometimes.aku rindu time ni,like seriously,haha.ingat lg mcm mana semua duk huru hara time nak masak.menjerit je banyak,haha.macam mana gelabahnya minyak boleh pulak tadak,lps tu tong2 duit sorg 50 sen nak beli minyak,haha.and smpai bila2 ak takan lupa la tarian hindustan complete dgn penari2 semua,haha.gelak aje keje kita satu hari suntuk tu kan?even ada yg baru first time ak lepak skali,tapi tu semua tolak tepi.yg ak ingat,precious moments yg sweet sgt time tu :)

now?

aku tak berani nak keluar statement berani mati mcm ana,serius,haha.but yeah,dalam masa setengah tahun ni,aku rindu sgt dkt korang semua.aku kalau tengok balik gambar2 tu,mesti aku senyum sorang2.heh,senyum dgn air mata.kalau aku ride MTB aku pergi lake,mesti aku berhenti dkt spot kita picnic dulu.aku duduk atas rumput tu,cuba flashback balik sweet moments tu.yeah,cakap la aku gila.but tu kenyataan,haha.i really miss all of you.kalau laa aku ada alat bagi hilang ingatan yg doraemon punya tu,memang aku ketuk kepala sorg2 bia lupa punca kita berantakan.and kalau wujud la mesin masa doraemon tu,memang aku patah balik ke belakang and telling myself stop doing this and that yg buatkan aku hilang orang orang yg aku sayang ni :')


Allah,if you ask me for my wish,I would said that I want the old 'us'







No comments:

Post a Comment