Tuesday, July 24, 2012

Dunia Pencicit Biru

assalamualaikum readers!:)

well,dua hari dah home school,thanks to habib,eheh.believe me,trial lagi nak dekat,lagi aku menggila social networking,heh.haraharap membantu la kan untuk skor A+ subjek ICT,eheh.btw,lately ni aku dah mula minat si pencicit biru a.k.a sheikh twitter ni pulak.maaf la mark,i curang dengan you,trulululu.


thanks to afiq la sebab gigih sgt ajak aku main twitter ni sampai acc aku tu pun memang dia yg buatkan,haha.dah tu,ala ala menyampah jugak bila dua acc dh buat tp twitcon main telur je *tak reti explore*.lagipun,dulu ingat twitter ni boh-san,bila dah main,amik hg,aku yang tak boleh stop,haha

twitter..boleh la best,haha.kalau TL laju tu gentle semak kadangkadang,eheh.and yeah,nak merapu merapan sila la ke twitter,untung2 orang retweet,LOL.dkt twitter semua orang boleh jd kawan,even celebs too.aku suka bila part main hashtag.sumpah lawak kadang2,tp depends jugak la,kalau hashtag merepek2,maka juma la yg mmg stok lawak pecah perut.kalau yg serius merius,depends la.ad je pak lawak yg boleh buat aku gelak menggila dgn tweet dia even trending serius katak,eheh.setakat ni ala ala bahagia jugak la dgn twitter.yeah,sekarang aku cuba setia dgn dua2 madu aku ni :FB and twitter,wakakaa!

now,nak share dengan korang pasal sorang kawan yang kenal dkt twitter je,but now dh rapat mengalahkan aku dah kenal dia dari zaman tok kaduk,hoho

EKAA RAHMAN :)


meet my nur syafiqah abdul rahman,age 17,sentul mali,eheh.single?ah blah,dah taken okey!lawak kut sejarah aku kenal dia ni.time tu aku call me maybe dgn bf dia,famy which is my bff too.punya la mangkuk famy tu sorok drpd aku yang dia dah taken.time tu aku kat cc,dia suruh aku bukak acc dia.dah follow bagai,dah end call,tgh bahagia main twitter tiba2 ada incoming call..from her!aiyak gelabah puyuh jugak la time tu,mana la tau kut nak kena maki kan,haha. 

and the rest is history.lepas tu siang malam pagi petang keje tweet dengan dia je.tak cukup dkt twitter melarat ke supersaver,ahaa.dia cantik kan?me jealous very very,especially tang mata dy,fuhh macam rakun,LOL!she's very nice,pakej ibu misali sungguh la.pandai famy cari soulmate,haha.rite now time tengah update ni pun,tgh duk main twitter dgn dia,dy tgh tak sihat,sobbs.get well soon baby!:)

kami #TeamTeleGila,LOL.do follow me on twitter,@ririeesprada :)

No comments:

Post a Comment