Monday, June 4, 2012

Hangout :)

assalamualaikum readers!:)

well well,bagus kn ak,dh nak tinggal internet baru gelabah nk update,ehee.biar laa,mood baru datang nk buat mcm mana kn,hee.semalam mmg best gilaa,sbb dpt spend time dgn lovely buddies before nk gerak KL kejap lg,hailaa malasnya nk pegi sana -,-

pagi semalam nusrah datang rumah,ngihee.belajar fizik dgn dy.well budak pandai kn?jenuh dh bertekak apa smua dgn dy sbb ak backup bio,hoho.and fizik la sgt,elok aje FB terpasang skali atas meja tuh.aku tulis nota dy tolong type reply chat,dy tgh explain aku pasang telinga while reply chat.heh,mmg masuk sgt la ye kn,hihi.

lepas tu dlm 12.15 mcm tu jalan kaki dgn nusrah pegi TS,oh my!dpt jugak jalan kaki pergi TS.dh tu,banyak sgt jenayah dh smpai skrg ni mmg tak la nak jalan kaki dh ke sana,ibu tak bagi,huhu.sepanjang jalan shouting and giggling mcm jalan istana larut tu kami yg punya.and sebab aku dh kemaruk sgt nk makan chocolate mud cake,nusrah pertaruhkn muka dy utk makan skali kek aku tu even though anytime je jerawat dy boleh naik mcm kena tabur baja,eheh.tp tu la,mmg dy takan tinggal la cheese cake dy tu.and i was like buat muka reflex gila bila makan cheese,hee tak suka!><.and yeah,having a deep conversation dgn nusrah.deep sgt smpai bergegar secret recipe tu dgn kitaorg punya suara and ketawa je,hee

lepas tu cham dgn taqin pulak datang.tau aje la diorg,mengalahkan kartun la perangai,haih tak lalu nk melayan,haha.duk starbucks tu duk jeling2 kt kaunter apa tatau diorg dua ni,bajet sgt la kn aku nak payung starbucks,mcm la asyuk sgt,haha.then before gerak nak beli tiket MIB3,ak pass hadiah yg ak beli tu dkt cham.tudiaa muka punya bersinar cm kena suluh spotlight.yg taqin muka dengki,HAHA lawokkk.

MIB 3.selama ni tak penah nk melayan pun citer2 mcm tu,tiba2 smlm jakun nk tgk.and yeah,aku rasa mcm aku menganga spanjang cerita tu,sbb freakin' awesome,kn taqin?smpai tertidur2 la kan.penat ak dgn cham gelak tgk dy,heh.but serious la cerita tu best.tu tengo 2D tu,kalau 3D,kopak duit satu hal,lps tu mau ngigau aku malam2,huu~

lastly jumpa babyqyla,eheh.baik punya bertembung kt mcd,apa lagi,dunia ini ana yg punya la kn,hhoo!act patutnya kua dgn dy ri nie,but dh kena ke KL pulak kn..so smlm la nk merindu dendam apa smua pun,ehee.tp tak lama pun kn qyla kn?tape2,tunggu lps spm ak mai bangi,eheh :D

gambar ta banyak,curi nusrah punya,hee.


post kali ni panjang.sangat.dh lama tak update berjela macam nak buat karangan spm.nak buat mcm mana,sini je tempat nk abadikn kenangan pun,ceceyhh ayat,haha.

serious buddies,thanks for yesterday,it was a splendid moment :)

No comments:

Post a Comment