Monday, June 4, 2012

Delete

assalamualaikum readers!:)



        dear dumbass,tahap kesabaran saya dh habis ye.apa?just sebab aku tak boleh keluar dgn kau,nak melenting smpai remove?haha,ring a bell dude.you cheated on me TWICE.you raised your voice on me in the SEVERAL TIMES.you make me cried SOMETIMES.you're the reason why i'm no longer be with them.you're the reason why i could change to a cheapskate-look like before.thank Allah now i'm all good.mostly,you crushed my heart ALWAYS.tapi ada aku punish kau for all your faults towards me?nope!in fact aku buat macam tade pape je.aku still kawan ngan kau.aku still jumpa kau.still tolong kau bila kau memerlukan?and ni balasan kau?fcuk!all this while banyak dh air mata aku klua sbb kau,dh banyak makan haty smua,ak buat pekak org mengata kau.and that's it!i'm off.kau jangan ingat aku barua kau nak ikut serba serbi apa kau nak.matured sikit la bro!jangan ingat seua boleh jd ok balik mcm kita mula mula kenal dulu lps smua racun yg kau bg ak.


No comments:

Post a Comment