Tuesday, March 13, 2012

Ipoh Mali Woah!

assalamualaikum readers!:)

ehem ehem,again cerita dh basi,haha.nak buat mcm mana,nk kua sumbu kt hidung aku tunggu yana upload gmbar,haha.padahal dua jeahh okay la tu kenn,hoho.

ahad hari tu cikgu ak kawin,tp cantekk sgt la kan ak dpt tiket bas pukul 12.30,huh.pukul 2 baru aku sampai,awesome sgt la kenn,huh.then melepak-ing at jaya jusco ipoh dgn elyana and najib aiman.baguih diorang ni buat aku menanti dengan penuh kesabaran sambil aku memaniskan muka,heh.tp style la,ak lepak dgn kebaya pink and high heels,betul mcm org dolu dolu tersalah masuk zaman,ngee.gelak non stop dgn diorang ni dr kul 3.30 smpai pukul 6,haa elok sgt kan aku buat mcd tuh macam aku yang punya,LOL.


meet elyana,scandal ak ke 712,HAHA



this guy?eheh,named najib aiman,rival pantun aku yang now dah jadi kawan,hoho.

and seriously,syukur gilaa diorg ad kat ipoh time tu,kalau tak,menganga la ak sorang2 kat sana,huhu.and again,thanks to these two buddies for making up my day.:D

No comments:

Post a Comment