Friday, January 20, 2012

The Senior.:D

assalamualaikum readers!:)

ohh finally!lepas sebulan stuck dkt skola,akhirnya ak dpt gak update blog bersawang nih,haila.sian bloggie aku ni,puhh puhh sikit!kfine,dh frm 5.dh senior.dh mula banyak hw.dh mula jg f1,heh.glad to say that ak kt sana masa 24 jam tu mcm x ckup ja utk ak.awal2 taun ni mmg busy la kan.and sekolah aku..aku rasa mcm masuk sekolah lain dah.360 degree punya perubahan,heh.mmg jatuh rahang la masa mula2 bukak sekolah.and aku suka sistem balik dgn outing dia,buatkn aku rasa tadak nk bomb skola ak tu dh,ngee.

study.pergh superb wey,hari2 hw mnimbun,satu settle 10 dtg.k hiperbola je tu,haha.tp betul la.skrg ni mcm normal je klau pukul 1-2 pg tu sengkang mata buat hw yg slalunya bg hari nie deadlne esok,grr.kdg2 asa nk mletup otak,ngeh.btw,taun ni aku tukar jawatan jd ajk bahasa melayu kelas pulak.mmg aku ni ad esen a.samad said kut.layan je la kan.and yeah,dh buang jauh2 habit tidur time prep,tepuk tangan sikit,HAHA

act baru habis minggu orientasi form 1.ak secara tidak langsung terjebak dgn natang ni,pdhl ikutkn there's nothing to do with me.serius weh,penat!tabik btul dkt all the leaders yg conduct diorg ni,even masuk kelas je buat muka sangap bantal gilaa kan,HAHA.f1 taun ni aku tengok ok la kut..ke mana la nk tau lmbt sikit tanduknya tumbuh kan kan,HAHA.tunggu dan lihat je lah,ecee mmg senior habis la ayat tu kn,puih la,haha.

btw,penat betul la dlm tempoh sbulan ni.nak tido puas2!HAHA

No comments:

Post a Comment