Friday, January 20, 2012

Heartbroken

assalamualaikum readers!:)


aku dah banyak kali rasa mcm ni.heartbroken.yela,siapa tak sedih kan bila relationship kita end up mcm tu aje?time tu mula la dgr lagu ex bagi leleh,tgk barang dy bg monyok,mkn x lena mandi tak kenyang tido tak basah.rasa macam the world has come to the end.heh,aku cakap ni sbb aku pun mcm tu.punya la lama baru boleh recover.tapi kali ni aku taknak patah hati lagi.sebab kalau aku diberi pilihan antara parents aku yang dah setia curahkan kasih sayang dekat aku dr kaki aku ni besar dua jari smpai la besar tagun mcm skrg dgn bf yg aku baru kenal tak smpai staun and aku tak masak dgn prangai dia mcm ak masak dgn perangai family ak and kngkwn ak,aku akan pilih parents aku.and hidup ni,kalau parents kita tak restu apa yang kita buat,then keberkatan tu akan hilang.aku taknak sbb bf yg blum tntu kekal smpai ikatan yg selanjutnya,ak hilang keberkatan tu.sebulan k ak tak aman dkt hostel sbb siang malam ak fikir psl bnda ni.and seriousy bkn mudah ak nk buat keputusan ni.aku kena korbankan hati dan perasaan aku.but it's okay,Allah knows what is better for me.:).lagi pun,aku masih punya cintaNya yang hakiki.kali ni,ak ikhlaskn keputusan aku lillahi Taala...:')

this relationship will end soon...

No comments:

Post a Comment