Monday, January 23, 2012

Peeps,I Love You.:)

assalamualaikum readers!:)


korang,tau tak gambar ni la pngubat rindu ak kt hostel.:)

aku taktau kenapa malam ni ak mushy sangat.aku rasa sayu smcm ja,kena pulak aku saja gedik pasang lagu2 sedih plus pulak hujan,fuhh awesome gilaa smpai ak rasa nak leleh.>.<.haha,wehweh korang,bumi mana tak ditimpa hujan,manusia mana tak diberi ujian kan?ngee aku tatau kenapa aku update mcm ni malam ni,serius aku tak kisah korang nak kata aku buang tabiat skali pun,hee.just aku nk pesan,bila ada masalah,carilah ketenangan.jgn duk pendam mcm gunung berapi krakatao nun,buat sakit jiwa ja.buat sakit jiwa satu hal,skali meletup mau kut ad yg trkorban jiwa,haha.manada masalah yg tadak penyelesaian kn?so bila korang serabut,duduk sebentar adn rehat bersama kitkat!*kfine ak mrepek,hoho.bila ad problem,cari mana pangkal masalah tu,and solve cara yg betul,hee.apa lagi ak nak ckp eh?haa!aku sayang korang sgt sgt sgt,even ak jumpa korg sbulan skali je en,ngee.<3

korang sunshine aku,bear it in your mind.:)

No comments:

Post a Comment