Sunday, January 22, 2012

Nick Vujicic

assalamualaikum readers!:)

well,happy sunday everyone!haha best jugak rupanya duk rumah time hujung minggu ni.hari ni santai aku dgn my lovely aunt tgk tv,tido skali,sweet kn kn?HAHA.well,tadi tgh tgk nona td tiba2 ak teringat dkt nick vujicic.haha bukan balak ak la ngoi!haha,act dy ni someone yg utk aku sgt2 la extraordinary.nak tau nape?sat nohh...


he's born without limbs.bayangkan laa,no hands no legs.tapi tapi,dia boleh live on his life mcm manusia biasa jugak.kau suruh la dia buat apa pun,main bola,berenag,surfing,haha.kau surh je,dia lagi hebat dr manusia yg sempurna fizikal main,eheh.apa yg ak kagum dgn dy ni en...semangat juang dy sangat tinggi.dia boleh motivate satu dunia just dgn kisah dy je.kuat semangat dia ni.and dia ni buatkan aku sentiasa ingat utk brsyukkur dgn apa yg aku ada.kena optimis dlm hidup ni,that's the lesson.:)

“Life without limbs? Or life without limits?” 
“In life you have a choice: Bitter or Better? Choose better, forget bitter.” 

dua quote dia ni buat ak lebih yakin dgn kehidupan aku.:)

No comments:

Post a Comment