Saturday, August 27, 2011

Night of Joy : 240811

assalamualaikum readers!:)

eheh,mlm paling best ialah mlm sblum nk balik,ngihee.ta psl mlm packing memacking jd mlm berinai,hoho.lepak je dpn pintu dorm kitaorg buat projek brinai..skali cikgu dtg daa,huu..muka ta brsalah ja kitaorg smua,heheh.dah berinai tu melepak dgn raja ainon maisarah pulak,heheh.brapa lama ak x lepak dgn dy..ada berbulan gak kot?hehe..frankly saida dh berapa lama x buat ritual aku tu : lepak malam2.sebab tade sape nk mlepak dgn aku kat sana.dy sorg ja.mlm tu la ak mkn balek maggi after two years x mkn..mkn kek sama2 dgn dy..chatting smpai ke 3 pg,haha..and kandid gambar sama2,heheh.mmg best la ak ckp.dy value ak.:)


awak,saya sayang awak sanad2 sbb awak la junior saya yang paling best yang pernah saya ada!:)

No comments:

Post a Comment