Saturday, November 6, 2010

Second Hangout After PMR!

haha,ari nie bangun2 tido je trus teringat bahawasanya hari ni aku akan mengunjungi Taiping Sentral yang indah permai,hahaxx.skema batak sehh.akim pun dua kali lima aje smgtnye ngan aku,hee.td syok uh,pi ts jln kaki ja,haha.satu rutin yg dh lama x dibuat.ari nie,buat balek!:P




ta sangka kami gedik smpai mcm ni,haha.tgh2 otw nk gi ts pun kandid2 gmbar,haha.akim pun dua kali lima je,haha..:P

smpai ja aku kt ts,qyla call aku sruh aku tunggu kt mcd.memandangkan aku ni seorg yg baek,aku pun ikut je ckp dy,hahaha...and,taraa!here we go,qyla ngan bestie die agy sorg,eyka dh smpai,hee..ps uh pe agy,kitaorg serbu la roller skate uh!haha,best2..:)..eyka cun sehh!haha.eh qyla,ang jgn jeles,aku ttp syg ang!hahaha..:D


haha,syg korg weyh!

ps uh an,ade la dlm 5-6 round dh aku skate,taqin x smpai2 agy!ak dh plan dh nk wt touching ngan dea lau dea x jd mai.haha,ni blaja dr si qyla la ni touching2 nih,haha.dulu mane reti ouh,hihi.tgh sdap2 aku skate..msuk stu msj ni..


'Dah der kt tmpat skate'-Taqin

yeah!pernantianku berakhir!haha,dy dh smpai!dtg2 muka innocent je aku tgk,haha.aku tau dy gubra nk maen uh,haha..mula2 td pun maen kt blah tepi je,hehe.lelame tu baru la boleh sikit.haha,start drpd dy mai,aku asyik glak ja.klaka gila la dy uh!sumpah doe,saket prut aku dibuatnye,haha.ngarut ntah pape je td.formspring,bluetooth,buaian,ntah amende agy tah kitaorg duk ngarut td,haha..lawak gilaa kowt!


haha,berpeluh sehh skate td en?haha


hakhak,bluetooth ey?:P

ps uh td danny mai,haha.x larat2 pun sanggup brkorban mai maen jugakk,haha.bagus la die nih tepati ciri2 kwn sjati,haha.td aku lepak ngan dy kt foodcourt.sj blanje die megi,haha.bkn slalu pun kan?td smbg mcm2 r ngan dy..'rabbit',melaka,spotcheck,haha.aku citer kt dy psl him.die mcm trkjut gak bile aku citer.die pun pesan jgn lyn him dh,hehe.thanks dowh danny!syg ang,hahaha...:P


I think you're 100 times better than him!:P

td akim accident.lahanat mane tah rempuh adek aku tu.dh r x dtg jenguk langsung mintak maaf!injured kt mulut ja,tp smngt dy mcm mlyg jap,huhu.guess who yg jaga dy mase aku skate?hakhak,serizawaian yg jaga,wakakkaa.aku punya nk tergelak tgk alip kluar aura misali,haha..sian depa x dpt kasut..kene tunggu lama bru dpt maen,hehe.aram toi alip pnggil aku penguin,haha.kuajaq!slmt bestie aku,lau x trjg ja dy laju2,haha..:P

dh puas skate td,aku,akim,qyla ngan taqin pi bersantap kt kfc tesco.sheesh,bersantap tu..gaye kitaorg ade esen ank raja ja,hahaha.kt sne agy cm suwei.akim ngan taqin duk pakat mengenakan aku doe!aram toi,ahaha..dh r qyla ngan taqin duk gaduh2 manja x habes2,haha..klaka dol!smpai x leh mngunyah aku dibuatnye,haha.mungek3!ta tahan toi,pas taqin blah,eyka lak duk mai lepak ngan kitaorg,haha..mase ni aku dpt satu bombshell yg buat aku rse nk lempang him laju2!

haha,td aku nmpak shifaq doe..
oh eh?ang nmpak dya?
haah,aku nmpak dy.
dy ngan sape wehh?
ade la,dgn solehah,efy sume.ha!'H' pun ada!
(masa ni muka aku dh brubah siot)'H'??
yela.'H'.'H kuasa dua'

haha,weyh.kaw tau x aku rasa apa?aku rasa macam nak BUNUH kaw tau x!fine,ape kaw ckp dulu?heh,slagi x abes sesak aku x kn klua kan?skrg pun aku tau kaw sesak duet lg.abes,kaw klua tu pakai daun kering ke bangang?hish,kaw boleh la jd tukang karut tu.tipu kuatt!!


haha,put,taqin,qyla.bff,as always and forever..;)..aku x perlukan penglipur lara macam kaw la sial!






No comments:

Post a Comment