Saturday, November 6, 2010

Insomnia?

heh,malam td aku x boleh nk tido.tatau la asal,terkebil-kebil aje aku.dah la smalam banyak citer best,haha.tatau la..smlm rase mcm..hesh,aku pun tatau nk panggel rase ape,hee..ckp pun dh mcm keling.pretty bored la,so aku tepon qyla.tp ckp mcm askar nk wat ambush,bisik2 ps uh usha line clear ke x,haha.ye la,kang kantoi ngan nenek aku mampus kene bebel,huwee.ps uh qyla tepon aku balek..sronok la smbg ngan ang qyla,kite pangkah2 si 'nanas' uh,haha.ps uh smbg psl 'malaun' gak en,ahaha.terubat rse sunyi aku dol!syg ang!:)


tp en,aku still rase incomplete.so,aku call afiq lak.heh,melambung kedit aku dol,haha.bia je la...nnti nk balek skola dh pun.tatau la,leleh aku ckp ngan dy smlm.bukan pe,ok...then only I know what I'd felt.Aku still disappointed with him.tatau la,aku x pernah down mcm ni disebabkan oleh seorang lelaki.sheesh,lau anis tau la ni,sure die bising,ahaha.but to think again,skrg ni aku rase brsyukur sgt2 sbb dikelilingi oleh kngkwn yg sntiasa support ak dr blkg.they stick up with me in every situation.kitaorg sntiasa share our happiness,and diorg ttp ade di saat aku kesedihan.diorg x lari mcm certain2 'kawan'.


hurm,rase nk drop die masuk dustbin!!!

No comments:

Post a Comment