Sunday, April 15, 2012

Be Yourself.:)

assalamualaikum readers!:)


ngee,ak sedih ni sebab aku dah pakai tudung nak balik dah wey!sementara tunggu abah aku siap2,let me bermanja2 dgn babyblog dulu,hoho.

just be yourself.selalu sangat kan kita dengar ayat ni?HAHA sesape yg tak penah tu mmg penan sangat la kan.right,aku memang jenis tak reti nak cover cun ke apa ke,sebab act memang aku tak cun pun,hahah.aku memang jenis mengada2 dengan kawan2 ak,kalau lepak dgn boys sekalipun,memang tade la ak nak kepit2 cover ke apa ke.oh nehi!and ak bersyukur sebab masih ad yg sudi terima aku dengan segala kesengetan aku.masih ada yang sayang aku.orang yang boleh terima uolls seadanya je yang layak uolls gelar "BEST FRIEND",seriously.

apa yg aku nak cakap dekat sini,tak perlu malu untuk jadi diri sendiri.sebab,ada orang yang happy dgn keadaan diri uolls macam tu.be natural.pergi la ceruk artantika sekalipun,mesti semua nak hidup dia tak dikeliling fakers and copycats kn?:)

with that,ak gerak dulu.jumpa lg bulan6.salam.

No comments:

Post a Comment