Saturday, March 10, 2012

Berkawan Tak Kira Usia.:)

assalamualaikum readers!:)

k hai everbody,ak tau ak lama tak muncul and blog ni pun dh bersawang kan,hewhew.ok now here I am,but aku kena limit sikit lah internet ni,ada 2 sebab...

1)study2,spm bukan jauh mana dh,huu~
2)now ak dh pakai specs,so fhm2 la kan.:P

okay since aku dh pakai specs ni,ramai yang ckp muka ak sgt lain bila pkai specs.ok nk tgk bape rmai yg ckp mcm tu nnti,hewhew.

btw,pagi yg permai ni ak nk ckp tentang friendship.quite cliche kn post2 ak?haha biar la blog ak.kalau nk berkawan,ak rasa tak perlu kut nk tgk umur kn?i mean mcm,it's not wrong klau nk kwn dgn people yg muda 3 4 tahun dr kita or org yg 4 5 tahun lg tua dr kita kn?like me,aku semua org aku boleh buat aci redah,klau budak f1 f2 un ak boleh buat kamceng,aslkn dy bole trima ak,ak bole trima dy,enough.welcome to my world,eheh.sebab rasanya tade pulak dlm mana2 law just boleh kwn dgn org sebaya kita.tp mentaliti org melayu ni,haish ak malas la nk ckp sbb ak pun org melayu,tp mende betul,bila kita lari sikit drpd kebiasaan yg org buat,mesti kita dipandang PELIK.ntahapehape ntah.=00=

normal response kalau aku sembang dgn youngers

"hee,asal hg lepak dgn juniors?come on la,tapayah la lepak ngan diorg tu,budak2 lg la."

normal response kalau aku sembang dgn elders

"*kena pandang slack atas bawah*"

aiyee cik kak cik abang and cik adik sekalian,tade berdosanya kita buat geng dgn org yg umur quite far dr kita.for me,there's no gap in a bond of friendship,what you have to do is be a true friend,who will always stand by your friend come hell or high water,bukannya kawan yang duk menempek time senang tp time susah dia la yg mula2 angkat kaki.org mcm ni patut bg middle finger je,peace.^^v'




No comments:

Post a Comment