Saturday, February 4, 2012

Confession

assalamualaikum readers!:)

peeps,aku harap korang baca ni.

dulu maybe aku suka dia.even lepas aku kena tegur.but now perasaan tu dh hilang.nothing.otak dan hati aku skrg kosong sgt.dh tadak nk pikir suka ke apa ke.and apa yg jd petang td atas dasar KAWAN.not more than that.aku jujur dgn korang,dah tade rasa apa dah aku dengan dy.and ok,ak terkejut dy bgtau kata dy nk DATE dgn ak.pdhl jumpa tu saja nk lepak skali,mcm ak lepak ngan kwn2 je la.and yeah,status dy yg kata nak keluar date tu..aku saja je like,tadak niat apa pun!sbb pada aku,dia main2.benda2 mushy mcm ni dh tade dlm senarai keutamaan aku.dulu maybe,but sekarang dh hilang.

and you,jaga la mulut tu.takkan tak pernah dgr pantun dua kerat,'kerana pulut santan binasa,kerana mulut badan binasa' tu?aku baca apa yg duk celah2 post aku pun ak panas,apply konsep empathy la.benda yg kita tak nak org buat kat kita,kita jgn buat kt org,simple!aku pun dh lama gak rasa nk tegur benda ni,but heh,tau la aku.mana reti ckp bnda2 mcm ni.=='

and aku janji apa,bg aku masa and aku akan berubah jadi aku yang dulu.sebab aku sndiri dh cermin diri ak and whoa,aku sedar diri yg aku mmg dh teruk.ak tgh slow2 nk berubah ke arah tu.support me please!korang batu bata ak.:').tolong we slow2 bg ak masa.maybe apa yg aku buat dulu rmai yg taley trima.ye ok ak sedar diri.tolong la we,aku sayang korang semua tau tak!korang punca aku batak nk balik sini slalu,sbb ak tau kt sini ada matahari aku.aku tak marah korang,and in fact aku tak reti pun marah kawan2 aku.aku just mintak kita buang yang keruh,ambil yang jernih.

aku mmg bodoh bila masuk bab hati dan perasaan.sangat bodoh.mmg kalau ad subjek dlm spm mmg tak lulus la.tak apa,lepas ni aku akan jd aku yg dulu balik,aku janji dgn korang,just give me time.and aku mintak maaf sangat2 sepanjang aku kawan dgn korang ada attitude aku yg buat korang panas hati.aku taknak hilang korang sorang pun.

again,aku ikhlas dr lubuk hati aku mintak maaf.:')

No comments:

Post a Comment