Friday, July 29, 2011

Senarai Kesyukuran Cik Put

assalamualaikum readers!:)

right,suda jumaat meh.aigo cepat betul la masa berlalu,huhu.tak lama lagi ahad,hmph!ok put chill,jgn soilkn keindahan pagi yang indah dengan bebelan kau.ehee..hmm,pagi ni buatkn ak terfikir untuk renung balik kehidupan aku.well,put just seorang gadis biasa yang still dalam proses untuk mengenal dunia.dia hidup dalam sebuah keluarga yang meriah dengan kasih sayang dan seribu satu ragam yang pelbagai*padahal family member ada 7 org je pun(including my nanny,hehe).hidupnya jugak dikelilingi dengan ramai sahabat yang major otak tak berapa center,tapi dia sedar yang kehidupan dia akan hambar tanpa kehadiran mereka.*ayat aku follow format SPM siutt,haha..:D
dan sebetulnya sungguh la...banyak lagi benda yang buatkan dia bersyukur kerana menjadi seorang puteri nuraaina balqis.:)

~syukur aku orang melayu and orang islam
~syukur aku ada ibu abah yang menyayangi ak spenuh haty
~syukur jugak ak ada adik2 yang sentiasa nakal!:P
~syukur alhamdulillah rezeki Allah tetapkan kehidupan aku serba sederhana..:)
~syukur sebab ibu abah tak pernah abaikan masa dgn anak2 walaupun diorg sibuk cari rezeki.
~syukur ak ad kwn2 yg mampu terima ak seadanya.<3
~syukur dulu aku dapat 5A upsr and 8A pmr,hehe
~syukur Tuhan tetapkan aku ni jenis suka membaca,haha
~syukur dan syukur dan syukur!

actually banyak lagi nak tulis,haha.tapi ak takut korang yang naik juling nak baca nanti,haha.apa2 un,aku happy dengan kehidupan aku sekarang ni..

with love..<3
puteri nuraaina balqis
29th July 2011
6.06 am.

No comments:

Post a Comment