Sunday, November 28, 2010

Saya Janji Bahawasanya....

hurm,ak tamau jd budak rayuan.haih,tu la prangai.dh terantuk baru nk mlolong saket,haih.ni prjnjian yg ak dh wat utk taun dpn..sila2 laa baca ye...

PERJANJIAN DAMAI BAGI SESI KEMASUKAN 2011

maka ini,saya PUTERI NURAAINA BALQIS a.k.a CHE PUT COMEY
 dengan ini berikrar..
akan menjadi pelajar yang baik,tidak akan selalu melanggar disiplin,kecuali kalau terpedaya dengan bisikan azazil.saya juga tidak akan menganiaya junior,selagi dia tidak kurang asam sama saya.saya dengan seikhlas hati berjanji tidak akan tidur dalam kelas,itupun jika syaitan tidak bergayut di pelupuk mata saya.saya juga akan menghormati guru2 kerana saya mahu jadi pelajar cemerlang SPM 2012.saya juga berazam untuk menjadi diam sedikit demi keamanan sejagat seluruh warga SERATA yang tercinta.

sekian,syukran!

ps:tyra,kelas x akujanji yg ak wt nih?haha!:P

No comments:

Post a Comment