Wednesday, November 3, 2010

Kegilaan Selepas PMR!!!

heh,mmg gila r!smpai dmm2 aku dibuatnya,haha...skrg ni aku nk citer psl program2 yg dibuat di lua skola aku...dlm skola x best pown,haha..first trip kumpulan 5,6,7 and 8 gi tmn herba.heh,sounds bored an?haha,mmg pun sbenrnye!yg best sbb tyra,mar ngan teha ade je.bile kitaorg berempat dh ade,ditamabah pulak dgn kamera di tgn,haha..pe agy...posing r!:P


ni aku ngan teha,haha...:D


hakhak,bajet gengster nk sepak terajang aku.free je kene lecture ngan ustzh akma kerana tidak menonjolkan sifat feminin yg ade dlm diri seorg wanita,cehh..-_-'


mafia of taayah!:P


gedik lebeyh seh!bwh pokok pisang pun jd,haha...:P


sweet moments dowh,ahahaha...;)

heee,satu taman tu kitaorg pusing,heh.masuk bas sume snyap sunyi...tido r pe agy!dh r tgh pns brjlnnye pun,huhuhu..ps uh singgah padang polo bli cendol...pergh!sdp gilakk weyh,hahahhaa...:P
ps uh,esoknye pegi rumah seri kenangan ulu kinta lak!hadoyai,memula tu cikgu just ckp rumah org tua.x ckp pun rumah sri kenangan.dh la dlm area Hospital Bahagia uh!mama,aku punya cuak x ingt la takut kene kejar ngan org2 kt sane,haha...sesampainye aku kt sne...kene peluk dowh!pergh,sume gelakkan aku,siot tul!-_-'...sorry la gmbar tu x leh msuk...dlm kamera teha,haha...:P


mar ngan tyra!



bia je beg bersepah,kami suda merdeka!:P


tyra zailani sedang menggedik!:P


ni salah satu simptom virus cintanius angauitis,kan tyra kan?:P


poyos!





rumah seri kenangan ulu kinta in memories...:)


lepas ni sume dh nk berterabur,haih...:(


credit to teha!


tp srius aku ckp,rsk punya area mmg port cun nk kandid gmbar,haha...:)..tp mcm sdeyh gak bila aku dgr citer org2 tua kt ctu...ah,sheesh!kurg2 diorg punye sake trjaga kan...huhu..last trip yg klua dr skola tu...kitaorg pegi kuala sepetang!hakhak,mcm biase la...yg bg best rombongan tu pun photo shooting ja,wakakaka...


gedik an?:P


ni mase otw nk gi kuala sepetang,haha..kcoh2 ja sume!


tgh paya pun nk promote livita ka dey?


tua agy nenek aku dr pokok nih tau!:P


ha,ni la dapur tmpat buat arang!


batch 48 SRPT 2010!


gayat sehh,dh r jeti die tde penghadang tepi!:(


capub!:P


hey,kami bff okies!:P


bestie aku!

hurm,tu la alkisah program yg klua dr skolah.dlm skolah tu memenatkan je sume!dh r ade satu ari tu x pepasal lak aku kene bersajak kt khalayak ramai,heh...cm siot je...:P..sajak psl laut ke pe tah...x ingt,hee..tp tyra glakkan aku dowh!mangkuk ayun towl!tu blum citer buat karipap ngan donut,haha...lg la cm taek,haha..tp kirenye not bad la taun ni...precious moments that can't be forgotten..=)







No comments:

Post a Comment