Friday, November 5, 2010

Ini Rumah Saya...=)


Haha,bosan dol pg td.pas Subuh mmg aku x tidur balek dh.start msuk hostel trus buang tebiat tidur ps subuh.lg pun,mewarisi kepapaan an?

siyes bosan dowh.on9 fb pun kengkwn aku sume x on agy.ha,elok la tu wat taik mata pagi2 deepavali nih,hahaha.tatau nk wat pe sgt...aku sarung sweater ps uh klua.haha,bkn pegi mane pun..amik angin kt luar umah je,hee.mmg sjarah laa,x pernah2 aku jln2 amik angin kt luar rumah,hee.slamba toya aku je klua dgn baby-T and shorts,haha.kesah pe aku pun.hurm,ari ni jln istana larut lengang,hee...tatau la pesal..patutnye sesak la dh deepavali.sume gi batu caves kowt,hoho..=D


this is my paradise...=)

haha,sbenrnye ni umah nenek aku.aku dr memula tgk dunia ni dh duk cni.dulu aku x stay ngan parents aku,instead I'm staying with them.dulu best ouh waktu arwah atuk aku ade..lyn aku cm princess seh!haha,cucu kesygn la katekan..^^..tp sjk arwah atuk aku dh mninggal 2 taun lps...family aku sume pindah sini..umah aku ni betul2 sderet ngan TS,haha..jln kaki 5 minit dh smpai..tu yg best urr,sng sket nk hangout,haha.x pyh pening2 nk cari parking,jln kaki suda!^^

td men kandid2 gmbar je pown,haha.ni la naseb org tade DSLR.kamera cikai pun jadik...=P




aku tau gmbar ni x lawa mana pun.tp aku sje gedik nk ltk,haha...suka aty aku la...blog aku jugak?:P

hey,this is Tuan Syed's paradise...:)






No comments:

Post a Comment