Friday, October 22, 2010

Friends,I Love You Fucking Damn Much!


Hey,lame dh blog ni ditinggalkan an?hurm,miss this blog so much!mlm ni rse sunyi la...call member2 sume x angkat..bia la diorg...bz kut.anyway,mlm ni aku nk ckp psl member2 aku je!ntah r.aku rasa formula kebahagiaan hidup aku ni ada 3:happiness=bond with Allah+loving family+outgoing friends!aku brsyukur sbb aku ade kengkwn yg mmg fhm aku 100%!diorg terima kekurangan aku seadanya.ye la,mana ada manusia yg perfect kan?hanya org yg rase die tu bagus je yg akan memilih kwn mngikut skala material,kan?

Friends,wo ai ni!!

-Tyra Zailani   -Iffa Nasuha              -Nurul Solehah
-Fatihah Nazri  -Dila Khairuddin          -Khairul Azhar
-Maisarah Sanib -Qyla Nazaruddin          -Syera Adly
-Elyana Ezaty   -Sarah Hanna              -Ashikin 
-Alya Husna     -Anis Syazreen            -Halida
-Umi Umaimah    -Haziq Zhafri             -Mimie(V)
-Mieyra Kamal   -Alif Zakuan              -Ateen(V)
-Nurul Akmal    -Ahmad Wan Mutaqqiin      -Hanna Aisya
-Myna Makrie    -Muhammad Assaidi Ramadhan-Min Zahirah
-Nur Nasyrah    -Afiq Syauqi              -Hanis Zawani
-Iffa Nasuha    -Fazeerul Suofian         -Afif Sis

Yg x tertulis nama tu,jgn risau.Korg tetap penyeri hidup aku!It's just that diorg ni the biggest tiang seri yang membantu aku untuk berdiri tegak mengharungi hidup ni dgn sukasukinya,heheh.Without diorg kt atas ni,aku rasa hidup aku akan jadi...meaningless?Aku syg siot ngan diorg kt atas ni,haha.

~Aku x sempurna,merekalah yang sempurnakanku~

Sincerely

Ririe Marshmallow

1 comment:

  1. sayang ko jgak put3!!! <3 <3
    i'll always be by your side cos guess wut??
    we're sisters aite? ^_^
    anything i cn do 2 help u, i will try my best, insyaAllah..
    ukhuwah fillah..:)

    ReplyDelete