Friday, October 15, 2010

Difference of Typical Girls and I



haha,girls slalu dikaitkn dgn fashion,make-up,pink n whatever...tp kan...aku bknnye trgolong dlm grup typical girls...nape eh?

~first of all,warna yg paling aku benci ialah warna PINK!tatau la nape,saket mata la,haha
~rambut aku pendek siot!
~aku x pkai handbag...brg2 sume msuk poket je,hee
~aku x pkai purse,instead i'm using wallet..wallet HR kut!hahaxx...*peace*
~aku bkn jenis pompuan yg 5 minit skali cari cermin...cuma akn tgk cermin bila rse tudung dh mcm sakai...
~mmndgkn lokasi umah aku yg trsgt la dkt ngan Taiping Sentral@TS,aku jln kaki je...aku rse lau typical girls  msti nk naek keta,takut kaki melecet la,kulit itam la,haih....=_='
~aku x takut ngan spesis2 makhluk seperti katak,lintah,ulat gonggok n laen2..except tikus...ha,tu mmg la mngerikan!aku rse tu la makhluk pling mngerikan,wakakkaa....
~jika diberi pilihan antara hangout ngan camping...aku akn pilih camping!aku ske aktiviti2 mncabar mental n fizikal cm uh,haha...
~aku x takut nk travel ngan bus or taxi sorg2...tatau la asl...even dh bnyk kes...tp Allah still lindung aku,hee..
~aku x ske lagu2 lentok,yucks1allergic...ngantuk,haha
~tade hal lau nk fight mercun telur or mercun bola ngan aku,haha...pose ri tue pun aku yg supply mercun kt kngkwn,hahaxx
~aku susah sgt jatuh hati...kalau aku dh suka kt seseorg...mknenye mamat uh dh mandrem aku,hahaxx!:P

sbenrnye aku rse bnyk je lg difference aku drpd typical gurlz ni..tp aku rse ni yg paling obvious,huhu...sbb tu kwn aku ckp nme puteri x ssuai ngan aku...aku gns sgt!ye ke weyh?pe penilaian korg?




No comments:

Post a Comment