Tuesday, September 28, 2010

hey!lame dh aku x update blog ni,haha.dh sminggu?standard r uh..sis bkn slalu leh masuk,hahaha.hmm,along dh slamat kawin,haha.skali lafaz je kowt!tu mmg gatal nk kawin la tu,hahaha.papehal aku hepi la tuk die...hope bahgia smpai bila2,haha.skrg ni skolah aku sume musim melaram!jamuan raya dh dekat.dorm aku sdiri ngah meriah ngan baju2,kasut2,tudung2 yg beraneka warna,haha.sok jamuannye beb!lau ade rzeki aku upload la gmbar2 tu,hee...

cm x percaya minggu dpn pmr.hmm,cuak seh!trial ok pun lum tentu leh jamin pmr straight a's en?x pe,put boleh!haha.erm,aku x jd apply klua gi mrsm.mak aku nk ank2 die sume aliran agama.memula tu frust gak...org laen sume apply..tp x pe la..Allah tau ape yg terbaek tuk aku en?bak kata cikgu Nazri..."leh dpt ke sape yg mintak klua tu?":P

smlm plan ngan tyra nk hangout pas pmr.haha,minah uh dh bersusun plan dlm pale otak die,hee..alaa,bajet aku x!sabtu 16.10 aku nk klua ngan dy.haziq maybe ikut skali kowt,ngeh3.dua2 nk bli enset baru,huh.menatang2 la tgh masyuk,wee...aku stakat skate ngan mkn la kowt,haha.bajet bnyk nk pkai tuk hangout ni,kikiki...lum pmr dh plan nk bersuka ria..tu la dy,haha.x sbr nk hangout!:D

smlm aku call haziq,pesal tah terdetik lak nk call dy.hee,mase die angkat fone uh suara die hepi smcm je,haha.dy tanye sal condition aku kt sini...aku cm biase la...study3..lucky gak sbb ade wa,tyra,teha sume nk study ngan aku..lau x pakat maen je,wakakaka.aku citer la kt dy yg anis ckp dy romantik uh,haha.die gelak je.ps tu die citer la kt aku...sabtu lps die jln kaki dr tusyen efektif smpai la library!jauh siot...die lepak ngan efy,adam,bhai sume uh.kt sane gak la die jumpa AINI!haha,die couple balek ngan aini uh pas pmr rasenye.haha,senyum aje la die dr sabtu ri tue,kikikki.haha,aku tumpang happy tuk die...hope la kali ni kekal.kang clash agy aku gak tukang pujuk bg smangat,hahaha.
aku happy tuk ang bai!:)

haha,tu je la kowt nk share.stakat ni life getting better,alhamdulillah...:)




No comments:

Post a Comment